Cafeaua o dăm noi!
Implementăm proiecte. Angajăm profesioniști. Construim echipa.
Dacă ești tânăr absolvent sau senior și dorești să îți dezvolți o carieră profesională în domeniul juridic și al politicilor publice te invităm să vii în echipa Centrului pentru Legislație Nonprofit. Aplică la una dintre cele trei poziții disponibile. Așteptăm CV-ul pe email alexandra.oros@clnr.ro.
Expert monitorizare junior
Asistent proiect
Expert juridic senior
EXPERT MONITORIZARE JUNIOR
Cerințele noastre sunt:
- Minim absolvent studii superioare, de preferință în domeniul juridic sau politici publice;
- Sunt încurajați în special tinerii absolvenți să aplice.
- Cunoștințe minime despre funcționarea organizațiilor neguvernamentale;
- Limba engleză nivel avansat - se vor redacta rapoarte de monitorizare legislativă în limba engleză;
- Cunoștințe și experiență în utilizarea canalelor sociale media;
- Experiență utilizare PC (Word - nivel avansat, Excel - nivel de bază);
- Atenție la detalii, abilități de analiză, sinteză și raportare, orientare către rezultate, abilități de gestionare a termenelor limită, comunicare interpersonală, lucru în echipă, adaptare la schimbare,
- Atitudine pozitivă, creativitate și spirit de inițiativă, flexibilitate și capacitatea de a relaționa pozitiv, atât în interiorul cât și în exteriorul organizației;
Activități specifice:
- Monitorizarea inițiativelor legislative din diverse domenii de interes, și actualizarea periodică a informațiilor din baza de date;
- Monitorizează inițiativelor legislative referitoare la diferite mecanisme de finanțare publică, declarațiile în spațiul public referitoare la finanțările publice precum și declarațiile importante ale factorilor de decizie
- Urmărirea zilnică a site-urilor instituțiilor publice (Ministere, Guvern, Monitorul Oficial etc.) și identificarea noutăților relevante;
- Monitorizarea presei online pentru domeniile relevante;
- Diseminează diverse informații în mediul online și social media;
- Realizarea de sinteze/rezumate pe baza înregistrărilor dezbaterilor din Parlament (abilități de transcriere și sintetizare a informației);
- Colectează date despre finanțările publice pentru ONG, transmite solicitări de informații de interes public, comunică cu diverse autorități publice centrale și locale;
- Participă la dezvoltarea, lansarea online și actualizarea platformei online care va conține informații despre finanțările publice destinate organizațiilor neguvernamentale.
- Monitorizează sursele publice de finanțare pentru activități nonprofit de interes general
ASISTENT PROIECT
Cerințele noastre sunt:
- Minim absolvent studii superioare
- Sunt încurajați în special tinerii absolvenți să aplice
- Limba engleză nivel avansat
- Cunoștințe și experiență în utilizarea canalelor sociale media
- Experiență utilizare PC (Word - nivel avansat, Excel - nivel de bază)
- Atenție la detalii, abilități de analiză, sinteză și raportare, orientare către rezultate, abilități de gestionare a termenelor limită, comunicare interpersonală, lucru în echipă, adaptare la schimbare
- Atitudine pozitivă, creativitate și spirit de inițiativă, flexibilitate și capacitatea de a relaționa pozitiv, atât în interiorul cât și în exteriorul organizației
- Experiența în implementarea de proiecte europene constituie un avantaj
Activități specifice:
- Sprijină managerul de proiect și echipa de implementare în planificarea activităților din cadrul proiectului, asigură comunicarea cu echipa de management și echipa de implementare, asigură suport logistic pentru organizarea întâlnirilor de management;
- Realizarea instrumentelor și a documentelor de uz intern necesare implementării activităților proiectului, minutele întâlnirilor, transmiterea corespondenței cu autoritățile publice locale;
- Realizarea conținutului narativ al RTF și a dosarelor ce compun raportul; Feedback pe raportul narativ;
- Pregătirea, alături de echipa de proiect, a evenimentelor din cadrul proiectului (hackatoane, cursuri, întâlnirile rețelei, dezbateri regionale, conferințe de lansare, etc;)
- Sprijin pentru experții din cadrul proiectului în vederea pregătirii materialelor pentru instruiri, precum si a organizării evenimentelor din proiect;
- Punerea la dispoziția experților implicați în proiect a documentelor si informațiilor necesare desfășurării activităților;
- Colectarea și arhivarea documentelor tehnice aferente tuturor activităților
- Verificarea rapoartelor de activitate a tuturor experților din proiect
- Îndeplinirea altor sarcini solicitate de către managerul de proiect
Programul de lucru este de 8 ore/zi, de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 - 17.30, dintre care 30 de minute pauză de masă. Postul este disponibil în București. Aplică la poziția de asistent de proiect. Așteptăm CV-ul tău pe email alexandra.oros@clnr.ro până la data de 18 iulie 2018.
EXPERT JURIDIC SENIOR
Cerințele noastre sunt:
- Licență în științe juridice. Masterat în domeniu constituie într-un avantaj
- Minim 5 ani experiență pe o poziție cu atribuții juridice din care cel puțin 3 ani în cadrul unei organizații neguvernamentale;
- Cunoștințe solide despre cadrul juridic și fiscal privind organizațiile neguvernamentale din România;
- Cunoștințe despre tehnica legislativă și procesul de adoptare a deciziilor publice și a actelor normative;
- Cunoștințe solide cu privire la derularea procesului de achiziții publice și a aspectelor legale specifice (legislația națională specifică domeniului). Cunoașterea legislaţiei naționale în domeniul utilizării fondurilor europene constituie un avantaj;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
- Capacitate de a respecta termene limită
- Atenție către detalii
- Comunicarea fluentă în limba engleză
- Calități oratorice și abilități de prezentare
- Utilizarea computerului și a următoarelor programe: Word, Excel, PowerPoint
Activități specifice:
- Formularea și transmiterea de cereri de informații de interes public;
- Realizarea unei analize legislative privind toate instrumentele de finanțare de la bugetul de stat și bugetele locale;
- Realizarea unei analize a procedurilor de achiziții publice destinate organizațiilor neguvernamentale;
- Participarea la realizarea raportului de politică publică privind finanțarea publică a activităților nonprofit de interes general, conform proiect;
- Participarea la organizarea de dezbateri publice pentru implicarea actorilor cu capacitate de decizie in formularea politicilor publice (parlamentari, leaderi de opinie);
- Realizează materiale de informare juridică relevante pentru organizarea și funcționarea unei asociații sau fundații;
- Dezvoltă canale de comunicare cu autoritățile publice centrale și locale;
- Asigură consiliere juridică pentru organizațiile și cetățenii care solicită informații cu privire la organizarea si funcționarea asociațiilor și fundațiilor
- Se implică în derularea procedurilor de achiziții publice ale organizației.